Vasa,vasa, liten brasa!!


Mina spinning skor som ja inhandlade för lite mer än ett år sedan.
Det bästa med spinningskor är att man klickar fast sig på cykelns trampa och sedan sitter fast i den under hela passet. På så sätt har man fördelen med att utnyttja uttrycket ''tryck och dra''. Foten dras med på ett annat sätt och benen får jobba järnet. Stor skillnad motför en vanlig joggingsko i korgarna.



Hej å hallå! Idag gick vasaloppet. En klassiker om som ja bruka försöka hålla koll på under tiden som dom glider fram i snön. Idag startade vi kl 8.00 och höll på till 12.15 men inte i färgglad kropps-strumpa och stavar i händerna utan med spd system på fötterna och rumpan på en sadel. Just de, vi körde vasalopps spinning på Njoy. De va en cykel tom annars va vi full styrka i lokalen. Tvn stod på så vi kunde kika hur de gick för dom andra i spåren. Blåbärsoppa och banan delades ut som en energikick under loppets gång. Ja hade med mig energin gelén som vi drack när vi körde GGn 2009. Den kom väl till användning... Jäklarns så svetten rann under dessa timmar. Ja drack 4 flaskor vatten och åt två bananer. Efter loppet gick ja å köpte mig en sallad för å ladda om med nya tag så man inte skulle vilja hem å lägga sig bums. Gick till Hollywood å köpte mig två bar bagy pants. Ett par från Carhartt å ett par från Volcom. Fett nide. Kanske dyker upp på bloggen någon gång. Ja e så dålig på å lägga upp bilder på mig själv. 


Kommentarer
Postat av: Elin

Blir bra på att lägga upp bilder på dig själv :D haha. (Y)

2010-03-07 @ 21:15:09
URL: http://littleramona.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: Alltid roligt att göra någon glad. Jo, handvärmegrejerna var lyx! I vilket inlägg har du läst det? Vi hade en liten bebis-kisse, men den blev skadad och avlivad :'c Sen har det vart en massa annat tråkigt som hänt så jag har vart lite nere på senaste tiden. Men försöker bygga upp mig själv igen nu :)

2010-03-08 @ 12:07:11
URL: http://littleramona.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: Åh, tråkigt med allergi. Jag älskar också djur, eller inte hästar. :P Men katter och hundar är underbara. Skulle vilja skaffa hund, men vi har ingen dagmatte :/ Den kan ju inte vara ensam hemma precis. Det kan ju katter, men hundar kan man ta med sig överallt. Så jag vet inte vad nästa husdjur blir :P Förhoppningsvis en polare till frasse ;)

2010-03-08 @ 17:42:30
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0