SSTT



Jag la för några inlägg tidigare upp bilder på mina vita nya Forma stövlar. De visade sig inte funka bra alls med mina benskydd så jag bytte tillbaka till forma pro f3 serien. Jag älskar dom stövlarna.. Har tom silvertejpat mina tidigare stövlar då insidan av hälen nötts ner av all åkning. Jag ville ha ett par nya likadana men killarna tyckte ja skulle pröva nå nytt när de finns så många märken på marknaden. Well, i detta fall håller jag mig till favoriten i repris. Å nöjd är jag..


Denna vecka har sedan måndagens inlägg bestått av träning, träning, träning!!! 4 pass spinning, ett besök i simhallen och en heldag på crossbanan. Imorn är det dags för vasalopps spinningen. Då ska vi cykla i 4 timmar i sträck. 8.00 går starten på Njoy. Jag har cyklat denna en gång förut. De är inte så farligt som det kan låta.
Idag har vi haft en kanondag i Sala.. Dagen började med teknikträning på malmabanan. Ante som tränar mig hade lånat in en kille som plogat upp en liten kringel bana till oss. Dock va vi ganska många för detta så vi valde efter en stunds nötande att splittra på oss. Jag, Danne, Ante och Jocke valde att åka till Sala. Anders, Micke och några till stannade kvar på malmabanan. När vi kom till Sala va banan nyslätad. Oj oj vilken bana att köra på. Här har vi åkt på denna flera helger på raken å den ha vart plogad å skött men ingen gång har den varit så fin som idag. Mindre stalp, knappt nå alls å lite spår. Dom spår som kördes upp under dagen va fina och följsamma.
Frasse mannen va med oss hela dagen lång och hade bara bus med alla hojar å förare.

Nu är jag så trött att jag måste hoppa i säng bums.. Hejhej gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0