Hemma vill vi inte va..

Tja.. Nyss kommit hem från simturen på badhuset.. de blev spurt 30 min och normalt sim 30. Så att kroppen ska få jobba på alla områden delar jag upp veckan på spinn, simning, motocross, gym och promenad. Mån-Ons Simning, Tisdag,Torsdag och Söndag spinning och styrke, Lör-Sön Cross/ev annan aktivitet beroende på vädret. På så sätt blir man inte less på träningen heller. Så är de ju perfa med en liten Frans också som man kan få ut på en och annan långspurtis med. Fast helst av allt är det skönast att sova tkr han.
Imorn ska jag bara jobba ett kort pass och sen ägna lite av övrig tid till pappersarbete och Frans. Sen är det spinning kl 17 på Njoy. Någon som vill med?
Vi tog en sväng förbi lägenheten på Rekylen tidigare ikväll.. Men fy så det såg ut. Jag vill verkligen inte bo där nu. Dom hade bilat upp hela badrummet, va bara en stor grå skugga på golvet av damm och skit. Hela hallen inplastad samt väggar och golv, och överallt i trapphuset fanns sopsäckar fyllda med gammalt kakel.. Huu vilken röra. Vi pep förbi skiten, hämtade våra saker å stack..

Tack å adjö fiskespö!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill följa med på träning någon dag :) Har ju inte så långt om jag vart och jobbat på dagen.. inte så långt annars heller faktiskt :P

2010-03-18 @ 04:26:46
URL: http://littleramona.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Skulle vara roligt :) ohno, oschön med mensvärk.. då får man tycka synd om sig själv ;) Jo, nu börjar till och med halsontet försvinna, wooohooo. Men näsan är fortfarande dyngförkyld.. Men nu är man ledig i 4dagar :D så ska vila mig, eller ah och dricka öl och heja på Mac :P

2010-03-18 @ 16:42:10
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0