Chark!

God morgon..
Kom i säng före tolv inatt så jag känner mig helt okej utvilad. Blev lite smärtstillande igår så ja fick sova bra inatt. Dock är det nått nytt att nu sova tre st i en 1,20 m bred säng. Vi har inte lyckats putta ut någon under natten så alla är glada. Frans fick en ny leksak igår. Ett mjukisdjur. Pengarna man köper den för är till förmån för childhood foundation. Utseendet på djuret är en hammarhaj som är så otroligt ful att den blir söt, och under magen på stackarn sitter det en liten bebs hammarhaj med kardborre som man kan ta lös. Oj oj vilket kalasande det är på bebishajen just nu. Mycket uppskattad sak.
Idag blir det jobb mellan 12-14 och 17-19. Åker och simmar efter det och ska se om ja inte kan få med mig Sara då också.
Näe..ha de fint..hejhej

Kommentarer
Postat av: Elin

Huga, kan tänka mig att det blev lite småtrångt i en 120säng ;) Hoppas ni får ordning på er lägis och att det inte blir allt för dyrt nu :P Händer det något trevligt till helgen? Eller ska jag fråga vilka banor ni ska köra på kanske? ;)

2010-03-17 @ 12:17:22
URL: http://littleramona.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: Oh, vilka av dem har du? :D Någon av de jag tänkt köpa? Fy att inte få ha ett "eget" hem på två månader. Bra att ni gasar så mycket ni kan :) Vi ska ju upp till Funäsdalen på skoter SM hela helgen, hyrt stuga och allt :) Toms bror är ju med och kör. Så ska faktiskt bli lite öl och slappt, men mysigt och trevligt folk :) Också finns det ju bastuuu, <3 där ska jag bo. Haha.

2010-03-17 @ 19:50:32
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0