Basic..

Hello..
Vackra väder ute. Vi ska ta en promenad om ett tag frassemannen och jag. Men först finns de lite att köra igenom här hemma. Glömde skriva om helgen såg ja när ja kika igenom mina inlägg. I lördags var de cross på schemat. Vi drog till malmabanan i västerås och övade teknik. Ante som tränar mig hade sett till att en bana plogats upp där vi kunde köra och nöta kurvor. De funkar mkt lättare för mig nu att trycka ihop fjädringen fram i en kurva nu när den e byggd för mig. Vi nötte en stund men märkte sen att vi blev rätt många på den lilla banan och att vi ville få ut mer av dagen. Så vi splittade upp oss, jag, Danne, Ante och Jocke drog till Sala och körde. Banan va nyslätad. De mina vänner va en glad överrasskning. Fick upp farten rejält mot slutet av dagen och Danne körde bakom för att stressa mig. Mkt bra träning!!
Jag har redan skrivit om söndagens äventyr på vasaspinningen så vi hoppar de, men på kvällen fick vi besök av Tina, Tobbe,Lexux och lilla Ida. Vi hade gjort några kg fruktsallad som vi gluffsade i oss. Hundarna lekte oavbrutet och tungorna hängde. En riktigt skön kväll..
Igår va de simträning på kristiansborg, borde heta pisstiansborg för överallt där luktar de kiss. Förstår inte att dom håller baden i västerås så snuskiga. Man skyndar sig ut i basängen å sen hem. Tråkigt!! Men det är alltid lika skönt att sträcka ut i vattnet en timme, så de överväger allt.
Idag måste ja få undan lite tvätt å städ. Jobbade rejält under dagen igår och man är inte underkvinnan som hinner med allt. Ska ut med Frans sen, vi drar till Sara i det vackra vädret. Nu är de dags för bottenfärg på oss båda och jag ska hjälpa henne sy in ett löshår. Kl 17.30 är de spinning i en timme på Njoy, idag får ja sällskap.. Jeeej!!



Liten böna i stor fotölj..



Lutande bebis ;D

Kommentarer
Postat av: jockejocke :D

Saknare kompis! säg till när de dära sthlmcrossen är och var så kommer jag och tittar :D och hälsa anders med ;D Kraaaaaaaaaaamaer sajja

2010-03-13 @ 00:57:00
Postat av: Elin

Sv: Ja, jag HATAR att vara sjuk. Hade världens feberfrossa i natt också. Tog mig två vakna timmar att gå upp och trycka i mig alvedon. Så fick Tom värma mig :)



Ja, missa träningen är det värsta. Och på mitt jobb får man en FET utskällning om man är sjuk :S så inte roligt att missa jobbet heller.. Ge mig ett nytt!! :P



Haha, jasså. Jo, fint att rensa ut allt skit och tappa lite fett (Y)

2010-03-16 @ 11:27:41
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0