Arlanda nästa!




Detta är då Frans som alltid ska ha det bästa...och vad säger man, bara den bästa  är värd de bästa!!



Klev ur sängen och tänkte ut och löpa med Frans tills ja fick se vädret ute. Usch vad mkt snö det har kommit. Fy vilket land man bor i. Har käkat frukost och funderar på att åka in till stan på gymmet och springa där. Inte lika roligt å springa på band bara. Kikar igenom lite bilder på datorn nu som ja tänkte att jag kunde dela med mig.. Den sista har Elin tagit och den är så otroligt gullig så jag va tvungen att låna den..
Det blev fyra st cross träningar under förra veckan. Jag besökte Arboga, Kungsör, Malma och Arlanda. Det gav mig pepp och vrid på gasrullen. Gjorde klart för mig själv att jag skulle få träna en dag på cykeln denna vecka sen vila resten fram till söndag. Löpa kan man alltid göra ändå. Så jag gjorde min sista träning på malma banan i tisdags och det är jag verkligen glad för. Banan va nyslätad och vädret optimalt. En riktig kanon avslutning före tävlingen. Har gjort färdigt min hoj nu också med den nya plasten och dekalerna, jag kommer bara att tävla med dessa så att de håller sig fräscht länge. Sen har vi krängt däck och fixat med utrustningen så att allt ska vara i form. Har köpt ett par Asterisk knäskydd nu, de är absolut dom skönaste skydden jag prövat. 

Kan varmt rekommendera dessa..





 




Detta piggar upp även den mest ledsna. :)



Frans har lagt sin älskling Rinne i vattenskålen, nu måste han få upp den på nått sätt..




Sötpluttar!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Så du slog till på de skydden iaf. Gjorde du rätt i. Kanske du kan stänga stövlarna nu ;)

2010-04-22 @ 19:07:03
URL: http://littleramona.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, ja du blir säkert smidigare i de skydden :) (Y) Roligt att någon läser min lilla blogg :P Som inte uppdaterats så flitigt nu när jag jobbat asset av mig :/ Men nu är jag ju ledig i flera dagar :D ses ju på söndag.

2010-04-23 @ 23:45:57
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0