Tiden går fort..

Hejhej...
Dagarna springer iväg, snart e de tävling på Arlanda. Första deltävlingen går nu i helgen på Gotland och den tänker jag stå över. Resten har jag siktet inställt på att köra. Det har blivit en del träningar nu efter att kylarna reparerats. Arlanda, Arboga, Kungsör och Malma. Japp, idag tog ja oskulden av hemmabanan som inte hunnit med att slätas och ompysslas inför start. Men jag är förvånad över hur den såg ut med tanke på att den lämnades efter SM tävlingen ogjord och sen bara snö å is som täcke ovanpå i några månader.. Jag är dåligt på att uppdatera och trixa fram lite kort. Ska rycka upp mig och ge er lite nyheter inom kort.
Veckan som är har tillbringats mest i garaget för pill å fix med hojen. I tisdags va jag ut med Frans på joggingtur, hunden gav upp efter 2,5 km men ja är så glad över hur duktig han va, inge drag å slit i koppel utan man såg att de va kul för honom. Igår va jag på Kungsör och körde, ganska lika underlag som Arlanda så det fick bli träningspasset där. Med mig hade jag Tom och Elin som också körde och Jocke som coach och mentalt stöd. Anders dök upp senare under kvällen. De va en sån jäkla kanon dag. Mkt träning och rejäla tips. Jag är glad över Jockes och Anders uppriktighet. Är det nått som inte ser bra ut så måste man elda upp sig i kroppen och bara ge sig den på att man fixar det.
Vaknade tidigt idag och bestämde mig för att cykeln skulle få lite servning och omtanke så efter ett läkarbesök med Anders kl 11 och en sväng på funbike så rann timmarna iväg. Kl 16.00 stod jag ensam på malma och efter en timme började folk att ramla in. Tro det totallt blev åtta st. Under första timmen kunde jag göra precis som jag ville på banan och jag övade på en sträcka om och om igen utan att traggla mig igenom banan hela tiden.

Jo mina vänner. För precis en vecka sen nu fick vi fin främmande från Norr. Tiina och Benny bodde hos oss till och med söndag. Vi hade det grymt bra. Vi hann med; stan, massa vändor spel, heldag på Arlanda crossbana, god matlagning, mys, skönhetsvård, och massor av godisätande. Benny filmade hur mycket som helst av vår crossträning. Ska bli kul att få se hur det blev sen. Synd at en helg bara rinner iväg så fort. Vi llängtar redan efter er!!!

Sen har en av nissarna i garaget sagt upp sin plats, så snart får jag och Anders en helt egen cross sektion med loft. Det kan inte bli bättre. Nu kan vi fixa och göra som vi vill.

Det var allt för nu..
tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0