SC Arlanda 25/4

Tack för hjälpen under tävlingsdagen Ante med familj, och tack Anders för all pepp och stöd genom dagen.




Tävlingen är nu undanstökad. Gick bättre än jag trott då ja kunde ställa upp med lätt feber och en jättehosta. Mellan heaten låg jag och vilade i bussen och drack hett vatten med citron och ingefära. Ja tyckte det gick ganska bra i starterna och ja gav allt när jag va ute på banan, dock blev det för mkt dom tre sista varven både i kval och i finalen. Det kändes som att andas genom ett sugrör och jag trodde att jag skulle bli tvungen att bryta men ja kom i mål. Jag är nöjd med dagen och kommer igen med fulla krafter till Upplands Väsby tävlingen.
Har hunnit tvätta hojen och bytt tillbaka till träningsplasten nu så det känns lite tråkigt när hojen inte är lika fin som den va på Arlanda. Men bättre att slita på dom gamla grejerna. Har hunnit med en träning på malmabanan efter söndagen också, körde med Jocke i tisdags mellan 16-20. Det va roligt och jag kände genast att mina krafter börjat vara normala igen då förkylningen sakta men säkert verkar vilja lämna min kropp. 
Kvällen innan Arlanda kom gubben hem med en överraskning till mig, han e ju helt otrolig. Med sig hade han FMF till min hoj, så gissa om det kändes kul och ovant att komma ut på tränings heatet morgonen därpå. Nu är det mer botten i grejerna när jag kör. Kan slänga upp en bild på hojen med nya tävlingsplasten.. 
Ska ut och fixa med husvagnen nu, den är snart färdigmålad och hör och häpna, igår sydde ja gardiner till den. Åkte hem till Anders syster och tillbringade dagen framför maskinen, fick hjälp med början för usch man är ingen sömmerska. Vi hade en jättemysig dag. Ida lekte lite med sig själv och hundarna busade så mycket att både Rut och Frans small av när dom kom hem. Coolt!!  




Inget FMF som sitter på då, kan visa senare någon gång.



Så blev resultatet.



Inför tävling skall allt vara i ordning. Googels med olika siktskivor och stänkskydd för div väder.



Ibland får man trixa med hemma meck. Gjorde om min bröstplatta så at leatet skulle kunna sitta bra utan att ligga på plattan. Nu är det kanon.



Lite för tidigt att kliva upp före fem om man heter Frans. Men han fick en fartfylld dag med Rut och Lexus. Sen hittade vi på en till Fralla som sprang omkring vid bussarna som hette Rolf. Roffe blev kär i Rut men Rut är upptagen med Frans.




Tillbergas supporter-klack. Ida hade på sig sina Suzuki kåpor.



Glada Bullar




Här har ni tattarvagnen :) Dess ruttna yttre får en glänsande insida. Den blir grym..


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, fan vad avancerat att sy och greja :D Du får fixa bilder på insidan av vagnen nu :)

2010-04-29 @ 20:49:25
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0